Pakwe & Makwe

Friday, 1 August 2014

:: CORETAN 2014 ::

ASSALAMUALAIKUM. Rindu kat blog ni. korang sihat. lama tak update. Last update 2013. sekarang dah nk habis thun 2014 baru nak update. hee. Btw, tahun ni ika tingkatan 5 dan akan menduduki SPM. Wish me luck okay. Pejam celik kejap je dah raya. bulan puasa dah berlalu. harap kita sempat bertemu lagi ramadhan yang akan datang tahun hadapan. Puasa cukup sebulan tak? mesti tak kan. haha. Raya ni baju wrna ape. mesti meriah punya. Duit raya pun dah menimbun. Tapi ingat lah, di saat kita bergembira sedang ada yang bersedih di luar sana. terutamanya rakyat palestin. sedekahlah  sebanyak mana yang kita mampu atau pun sedekahkan doa kepada mereka yang masih hidup dan tiada lagi. Indahnya mati syahidkan? beruntung sungguh mereka. YA ALLAH. :') 

No comments:

Post a Comment