Pakwe & Makwe

Sunday, 30 December 2012

-Result-

HOHOHO , pic ni time at sklah . 19.12.12 bersamaan hari Rabu . aey ni lah yang pling kami takot . time ni nak amik result PMR . alhamdulillah ika lulus N kwan-2 yg lein un lulus . tpy asenye tak perlu lah ika tulis brape A , brape B , brape C , D dan E . haha . biarlah rahsia .TATA .;P

Thursday, 20 September 2012

>time ni ika ontheway nk g kawah putih at bandung..kbetulan blkg kete ika ue..ade lori,ats lori ue lk ade owg ddk smbil pkai helmet..sperti pic di ats haha..ika amik pic ni snyp2..die lngsg x sdar ika snap..haha..:D

Friday, 14 September 2012

HATI


Tolong jangan curi hati ini jika tak tahu nak jaga ,
Tolong jangan curi hati ini jika tak tahu nak hargai ,
Tolong jangan curi hati ini jika ingin melukai,
Tolong jangan curi hati ini jika ingin membuat diri ini merana,

jangan jadi pencuri hati yang kejam yang boleh menyebabkan hidup seseorang sengsara. Stolen My Heart
<3 Curi lah hati ini jika memang awak tercipta untuk saya. <3

Sunday, 9 September 2012

:)


BOLEHKAH AKU BERCINTA??


Bismillahirrahmanirrahim,,


Ya Allah bolehkah aku mencintainya??
Ya Allah bolehkah aku menyayanginya??
Ya Allah bolehkah aku merinduinya??

Bila rasaku ini mulai meluluhlantahkan segenap hatiku..
Aku tak sanggup untuk mulai menanggungnya sendiri..
Aku butuh sandaran hati untuk menenangkan hatiku ini..
kepada siapa aku akan melabuhkan cinta ini...yang sampai saat ini belum aku bisa temukan jawabannya...

Jika memang dia yang bisa menjadi terbaik untukku,,kan kupasrahkan semua kepadaMu...

Jikalau dia yang tepat KAU pilihkan untukku tak kan kemana hatiku kan mencari sebuah tambatan hati...

Jika bukan dia yang terbaik
untukku kan ku coba untuk mengikhlaskan
semua meski sakit untuk menanggungnya...

Ya Allah...
Jika memang Kau jodohkan dia kepadaku,temukanlah dia denganku di ikatan yang penuh kehalalan dan barokah..:)

Monday, 13 August 2012

~ Handmade ~

>okay..pic at bwah ni..ika sndiri yg lukis tau..haha..x lh cntik..at least jdi lh gk dri x jdi..firstly,ika sje2 je lukis..sbb bosan..=,= ..tpy trpikir nk kasi at sseowg lk..hee..ika dh kasi dh at owg ue..hee..someone..(?)

Sunday, 12 August 2012

::Kuih Favourite::


elloww...pejam celik2..kjap je dh nk abis blan puase kn..kowng sume pose pnoh x..xpnuh x dpt wet rye ...hehe..g bpe aey je g nk raye..emm..xsabar kn..t sume pkai baju,kasut baru yg cntik2 kn..hehe..yg pntg mesti sume sibok nk wt kuih raye an..?mmm..nyum2...mesti sdap...hehe..:)
kowng suke kuih ape?mmm..Nyum2..;)
ni kuih favourite ika..
Nyum2

tart nenas..;)

kuih tembikai..tiap kali g raye umah owg..psti kuih ni yg dcapai dlu..haha..






Friday, 10 August 2012

:')

<3 Katanya wanita itu lemah <3

Ternyata wanita itu kuat
Lebih kuat dari terjangan ombak
Katanya wanita itu lebih rendah daripada pria

Ternyata wanita itu lebih peka nalurinya
Sehingga jangan pernah merendahkan perasaannya
Katanya wanita itu begitu rapuh hatinya
Ternyata wanita itu merapuh karena memberi ketakutan
Sesuatu yang tak dapat di bendung oleh kata

Lihatlah air matanya
Keluar turut merasakan
Sedih gembira
Menangis tertawa
Apa pun beragam perasaan
Lihatlah senyum tawanya
Di saat dia ingin berteriak dan menangis

Lihatlah kedua tangannya
Di sana dia menggunakan segalanya
Untuk memeluk, membelai dan berkreasi
Lihatlah kelembutan hatinya
Hingga pisau tajam pun
Tak mampu membelahnya

Dia lemah tapi kuat
Dia lembut tapi kokoh
Dia rapuh tapi tahan banting
Dia hanya punya satu hati
Dia hanya punya dua tangan
Tapi mampu mengganda gunakan tangannya
Sepatutnyalah pria melindungi wanita
Bukan karena dia lemah, lembut dan rapuh
Tapi sudah selayaknya
Mengagungi dan menjaganya
<3 Makhluk berharga ciptaan-Nya <3

Thursday, 19 July 2012

KAMI BDX SKLH..;)

awwchakk..haxhax..;p





haha..






atin..

so S.A.K.A.I..=,=



eyra N biela..;)




OMG!!..
atin,fiera N ika..
semangat kuning..haxhax..=p
bergaye x?ececeh..haha..

haha..muke xleh bla..
faiz..;)
kiera N man..
itew ade aiskrim..;p





promote grai leww tue..

nik..

awcchh..ttp muke lk..haha




bersame cegu praktikal..

smile.=)